Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Informacje n.t. szlaku Rybnik - Sumina - Racibórz/Kędzierzyn
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 19:58, 17 Lis 2007    Temat postu:

EP07-135 napisał:
W ostatnich dniach tj. od 10 listopada, widuje się na linii Rybnik - Sumina robotników oraz maszyny torowe Plasser. Wczoraj około godziny 20 widziałem sam jak maszyna wymieniała tory koło podg. Rbc


Tak, rozpoczęły się roboty na tej trasie. Ma być wyremontowany cały szlak począwszy od stacji Rybnik poprzez RbC do Suminy, niestety tylko tor w stronę Suminy (mimo, że ten drugi też jest kiepski). Tor ma być bezstykowy a prędkość po remoncie... 100 km/h Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Czw 11:33, 29 Lis 2007    Temat postu:

Arteks napisał:

Tor ma być bezstykowy a prędkość po remoncie... 100 km/h Laughing


Poprawiam się. Po remoncie prędkość ma wynosić 120 km/h!!! To są już zaakcpetowane ustalenia na szczeblu oddziału PLK!!! Za to może nie starczyć środków na cały odcinek wtedy w pierwszej kolejności mają zrobić remont do km 7,5 od Rybnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 15:32, 01 Gru 2007    Temat postu:

Na stan z dnia 1 Grudnia zamknięty jest tor prawy w kierunku Suminy na odc. Rbc - Jejkowice. Tor zamknięty w większości miejscach jest pozbawiony tłucznia, przygotowany do zrywania. Gniegdzie leżą już nowe szyny. Wykonawcą remontu jest Firma Torpol.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spin




Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice

PostWysłany: Pon 20:12, 03 Gru 2007    Temat postu:

Torpol hehe ciekawe które bary będa teraz oblegane..
Katowice/Racibórz średnio
pośpiech + 1.35 min osobowy 2.05
pośpiech zatrzymuje się w K.Ligocie Mikołowie, Orzeszu, Leszczynach, Rybniku
Co by dołożyć do Regio+ myślę że czerwionkę i ew. jaśkowice -stacja większa od czerwionki a ludzi wsiada wcale nie tak malo.
Poza tym taki skład musiałby jechać jako dodatkowy pociąg inaczej dla kogoś kto nie mieszka w większej miejscowości pociągów byłoby mniej i to w szczycie...
Dla przykładu Gliwice-Częstochowa
Gliwice 15.40R+ i 15.50 w częstochowie różnica 37minut, czyli Regio+ jest szybszy o ok 30min. ale jest też i zwykly poc.
Podobnie jest o innych godzinach z tym że przyspieszony jadący z gliwic i tak po drodze zatrzymuje się na niemal każdej stacji(same miasta), z tego powodu zwykły poc. rozpoczyna bieg kilkanaście minut później w Katowich, tak że ludzie mają możliwość wysiąść na mniejszych stacjach których jest już sporo za Katowicami...
Podsumowując Regio + tylko jako dodatkowy pociąg inaczej to będzie marginalizacja mniejszych stacji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Wto 10:51, 04 Gru 2007    Temat postu:

Oj przydał by się taki pociąg regio+ rel Racibórz- Katowice- Kraków (karolinka) odj z Rybnika ok 9.35 a powrót rel Kraków- Katowice- Racibórz odj. z Katowic po 15.45. Tak samo regio+ rel Racibórz- Katowice- Częstochowa. Ale to tylko marzenia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto 19:12, 04 Gru 2007    Temat postu:

Dlaczego te Regio+ miałyby oba jeździć z Raciborza ?? Przecież możnaby puścić je z Wodzisławia/Chałupek, a jako że na Wodzisław-Rybnik tłumy nie jeżdżą no to na tym odcinku by sie zatrzymywał wszędzie zamiast którejś osobówki, a jako przyspieszony by jechał od Rybnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 19:30, 04 Gru 2007    Temat postu:

spin napisał:
Torpol hehe ciekawe które bary będa teraz oblegane..


Tego nie wiem, ale będąc tam z EP07 - 135 znaleźliśmy kilka puszek po piwie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Śro 19:12, 05 Gru 2007    Temat postu:

Piwo to pije 80% remontujących tory. Na Jaśkowice-Leszczyny to nie Torpol remontował te tory tylko podwykonawca któremu Torpol zlecił robotę. Poprostu zaje**** sie zleceniami i zbraklo im ludzi, więc wynajęli podwykonawcę który zwyczajnie leciał w kulki. Jeśli Torpol sam robi to nie musimy się obawiać że coś spartaczą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Śro 21:54, 05 Gru 2007    Temat postu:

semaforek napisał:
Dlaczego te Regio+ miałyby oba jeździć z Raciborza ?? Przecież możnaby puścić je z Wodzisławia/Chałupek, a jako że na Wodzisław-Rybnik tłumy nie jeżdżą no to na tym odcinku by sie zatrzymywał wszędzie zamiast którejś osobówki, a jako przyspieszony by jechał od Rybnika.

Dlatego że z Raciborza ponieważ ponieważ ta linia nie przynosi strat a niestety Wodzisław- Rybnik przynosi stary i pustki w pociągach i niestety cierpi nad tym linia Katowice- Rybnik i najlepiej żeby wszystkie pociągi były rel. Racibórz- Katowice albo Rybnik- Katowice, Ostarwa- Katowice


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Śro 22:10, 05 Gru 2007    Temat postu:

jaworos napisał:
Wodzisław- Rybnik przynosi stary i pustki w pociągach


A czemu się dziwić, jeżeli prędkość na tym odcinku jest spacerowa... Gdyby była ona conajmniej 60km/h ludzie zapewne przerzuciliby się z E3, czy też 216 na PKP. Autobusy, a w szczególności jadąca okrężną drogą 216 też nie mają najlepszego czasu, jednak nadrabiają to częstotliwością, a ta na linii też nie jest raczej zadowalająca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajdzik




Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Śro 22:25, 05 Gru 2007    Temat postu:

Chciałbym zauważyć, że od pokrywania strat na liniach lokalnych jest samorząd (PR na odcinek Rybnik - Katowice pewnie też wykazuje stratę - tak dla wymuszenia). Ponadto na kiepską frekwencję wpływa stan linii (20-30km/h), więc rozsądniejszym pomysłem byłby po prostu jej remont i przywrócenie przyzwoitej 60-tki aż do Wodzisławia. Pomimo obecnej śmierci technicznej linii generowane potoki podróżnych i tak są większe niż w twoim Orzeszu Jaworos. Transport drogowy między Wodzisławiem a Rybnikiem jest coraz bardziej zablokowany - w godzinach szczytu przejazd autem 12km to ponad 40 minut, dlatego kolej będzie stawać się coraz lepszą alternatywą. Ponadto Wodzisław ma ponad 50 tys. mieszkańców i osobówki z Raciborza jeżdżą notorycznie spóźnione i z tym też coś należałoby zrobić.

Moim zdaniem:
- zwiększyć ilość pociągów
- relacje do Chałupek przedłużyć do Ostrawy
- rozkład ułożyć tak, aby połowa pociągów do/z Katowic jeździła z/do Chałupek (Wodzisławia) a połowa do/z Raciborza
- wszystkie pociągi zbiegające się w Rybniku z kierunku Wodzisławia i Raciborza odpowiednio skomunikować


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw 11:17, 06 Gru 2007    Temat postu:

gajdzik napisał:
- rozkład ułożyć tak, aby połowa pociągów do/z Katowic jeździła z/do Chałupek (Wodzisławia) a połowa do/z Raciborza
- wszystkie pociągi zbiegające się w Rybniku z kierunku Wodzisławia i Raciborza odpowiednio skomunikować

Obecnie mamy taki bezsens jak brak bezpośrednich pociągów rano z Wodzisławia jak ludzie jadą załatwić jakieś sprawy do Katowic, a popołudniu za to do Raciborza ostatni bezpośredni jedzie po 15. Poza tym jest po kilka pociągów pod rząd albo do Wodzisłąwia albo do Raciborza, zamiast na przemian.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 20:42, 08 Gru 2007    Temat postu:

[quote="semaforek"]
gajdzik napisał:
Obecnie mamy taki bezsens jak brak bezpośrednich pociągów rano z Wodzisławia jak ludzie jadą załatwić jakieś sprawy do Katowic, a popołudniu za to do Raciborza ostatni bezpośredni jedzie po 15.


Semaforku, mam wrażenie, że Wodzisław ma co raz gorsze połączenia z Katowicami. Do niedawna ofertę uzupełniały autobusy PKS ale jeżdżąc przez Pawłowice podróż trwała długo no a po ostatnich cięciach w zasadzie oferta PKS-u jest po prostu kiepska. Moim zdaniem co do pociągów do Katowic to sensowne byłoby zrobienie co drugiego pociągu z Raciborza, a co drugiego z Ostrawy (bo sam Wodzisław niestety jest trochę za słaby pod kątem dawania podróżnych). Natomiast w niedalekiej perspektywie ruch w/z kierunku Ostrawy powinien się zwiększać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 11:48, 16 Gru 2007    Temat postu:

Byłem wczoraj, zobaczyć jak przebiega remont. Tor już położony na podkładach betonowych, Szyny będą przyczepiane na łapkach sprężystych. Niestety będzie tor stykowy. Krótkie szyny połączone są już złączkami. Mimo wszystko wczoraj o 16 w Sobotę zastałem robotników na torach Exclamation

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 15:43, 17 Sty 2008    Temat postu:

Otóż remont idzie w najlepsze. Na odcinku Rbc - Jejkowice tor jest ułożony i obecnie jest sypany żwir. W Pracach udział bierze ST44-1056 (naprawa główna 30.11.2007), dalej za osiedlem przy ulicy Chabrowej zastałem Maszynę Torową która była przeciągana lokomotywą SM42. Łapki sprężyste narazie są przyczepione do okolicy osiedla przy ul. Chabrowej.

P.S Spotkałem pewnego miłośnika, koło torów przy osiedlu na ul. Chabrowej . Bardzo się miło z nim rozmawiało, niestety nie przedstawił się ... Nie jest to jakiś użytkownik naszego forum? Jeżeli jesteś tą osobą, to napisz do mnie na gg.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EP07-135 dnia Czw 15:44, 17 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 21:25, 16 Lut 2008    Temat postu:

Remont obecnie trwa, ale firma wykonawcza [Torpol] strasznie się ociąga. Nowy tor jest obecnie nie podbity i krzywizny są wszędzie. Tłuczeń jest obecnie usypany od semaforów wyjazdowych z podg. Rbc do wiaduktu nad ul. Maksymiliana Buhla. Ciekawe kiedy ten remont się skończy bo jeżeli utrzymają obecne tempo, to to będzie prawdopodobnie czerwiec 2008 Razz

Taki mały offtop. Otóż prędkość na szlaku Rybnik Niewiadom - Rydułtowy (dotychczas 30 km/h z powodu szkód górniczych) została podniesiona aż do 50 km/h Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EP07-135 dnia Sob 21:44, 16 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spin




Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice

PostWysłany: Pon 18:00, 18 Lut 2008    Temat postu:

EP07-135 napisał:
Remont obecnie trwa, ale firma wykonawcza [Torpol] strasznie się ociąga. Nowy tor jest obecnie nie podbity i krzywizny są wszędzie.


Nic dziwnego TORPOL czyli TOR POczeka Leżę :p. Ciekawe co teraz im doskwiera? brak tłucznia a może czegoś zapomnieli i trzeba będzie ciąć i zrywać to co zrobili.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spin




Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice

PostWysłany: Śro 18:45, 20 Lut 2008    Temat postu:

W związku z pracami torowymi w dniach 25,26 i 27 II 2008r. zmienia się rozkład jazdy pociągów pasażerskich.
Pociągi nie będą zatrzymywać się w stacji Sumina.

będą coś robić przy peronie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pią 17:42, 21 Mar 2008    Temat postu:

Zmiany w kursowaniu pociągów w okręgu rybnickim.

Zmienia się rozkład jazdy pociągów w dniach 25 III – 01 IV 2008r.
Nr pociągu:64237/6Relacja:Opole Gł. 17.10 – Rybnik 19.01 Termin zmiany:25 III – 01 IV 2008r.Odcinek zmiany:Sumina - Rybnik. Kursuje według zmienionego rozkładu jazdy Sumina przyj. 18.42 odj. 18.43Rybnik przyj. 19.10 (opóź.9 min.)

Nr pociągu:812 Relacja:Racibórz 17.55 – Katowice 20.09 Termin zmiany:25 III – 01 IV 2008r.Odcinek zmiany:Rybnik - Katowice Kursuje według zmienionego rozkładu jazdyRybnik przyj. 18.59 odj. 19.13skomunikowany z poc. 64237/6 rel. Opole Gł. – RybnikMikołów odj. 19.58Katowice przyj. 20.24 (opóź.15 min.)

Nr pociągu:839 Relacja:Katowice 17.54 – Chałupki 20.00Termin zmiany:25 III – 01 IV 2008r.Odcinek zmiany:Rybnik - Chałupki Kursuje według zmienionego rozkładu jazdyRybnik przyj. 18.57 odj. 19.14 skomunikowany z poc. 64237/6 rel. Opole Gł. – RybnikWodzisław Śl. odj. 19.44Olza odj. 20.02Chałupki przyj. 20.10 (opóź.10 min.)

Nr pociągu:845 Relacja:Katowice 19.22 – Wodzisław Śl. 21.01Termin zmiany:25 III – 01 IV 2008r.Odcinek zmiany:Mikołów – Wodzisław Śl. Kursuje według zmienionego rozkładu jazdyMikołów przyj. 19.52 odj. 19.59Leszczyny odj. 20.26Rybnik przyj. 20.38 odj. 20.43skomunikowany z poc. 64237/6 rel. Opole Gł. – Rybnik Wodzisław Śl. przyj. 21.12 (opóź.11 min.)

Uwaga!
Pozostałe pociągi pasażerskie mogą doznać kilkuminutowych opóźnień.
Przepraszamy za utrudnienia w podróży.

Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Andrev dnia Pią 17:50, 21 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 11:43, 23 Mar 2008    Temat postu:

Tor na Rybnik - Jejkowice już otwarli. Prędkość 40 km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 2 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island