Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Nowy rozkład pociągów 2006/07 w ROW - nareszcie są nowości!
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 20:04, 04 Lis 2006    Temat postu: Nowy rozkład pociągów 2006/07 w ROW - nareszcie są nowości!

Chciałbym podzielić się z innymi uczestnikami tego forum nowościami jakimi zaskoczy nas nowy rozkład PKP w naszym subregionie. Oto one:
1) NOWY POCIĄG DALEKOBIEŻNY!!! Szczecin-Poznań-Wrocław-Kędzierzyn-Rybnik (0.55/0.57)-Żory (1.18 )-Pszczyna-Bielsko-Wadowice-Zakopane (będzie kursował do Zakopanego z pt/sb cały rok oraz z Zakopanego z nd/pnd cały rok, a poza tym codziennie w okresach: 22 XII-1 I, 26 I - 10 II, 5 IV - 9 IV, 26 IV - 5 V, 22 VI - 1 IX)
w kierunku Szczecina będzie w Żorach 23.45/23.46, w Rybniku 0.06/0.08
2) KORMORAN zastąpi Hutnika. Pojedzie w relacji Racibórz-Rybnik 9.27/9.30-Katowice-Częstochowa-Warszawa-Olsztyn
z powrotem w Rybniku 18.15/18.17; bedzie kursował codziennie
3) nastąpi połączenie pociągów Bielsko-Biała - Kołobrzeg i Bielsko-Biała-Świnoujście w jeden pociąg roszczepiany na stacji Szczecin Główny. Największą ciekawostką jest to, że grupa do Kołobrzegu zamiast przez Stargard-Białogard pojedzie przez Goleniów-Trzebiatów (bez drutu!)
4) Zamiast obecnych dwóch par pociągów Katowice-Bohumin będzie jedna para Katowice-Ostrawa oraz druga para Racibórz-Ostrawa
5) SZYNDZIELNIA Wrocław-Bielsko-Wrocław pojedzie nieco wcześniej z Wrocławia i w Rybniku będzie o 20.02, a do Wrocławia pojedzie o 7.33 (skomunikowanie od strony Chałupek i Katowic)
6) po raz pierwszy od lat coś pozytywnego na trasie w kierunku Katowic; dzięki remontowi czas przejazdu pociągów skróci się o 10-15 minut. W najlepszych przypadkach osobowe pociągi pojadą tylko godzinę
W ruchu lokalnym znaczących zmian nie ma. Nie zauważyłem aby ubyło lub przybyło na trasach naszego regionu jakichś pociągów. Zniknie całkowicie ruch pasażerski na odcinku Żory-Chybie. Niestety nie będzie już też pociągu o 4.15 do Krakowa. W nowym rozkładzie pojedzie tylko do Katowic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
valeo




Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: CHYBIE

PostWysłany: Sob 20:35, 04 Lis 2006    Temat postu:

Czy cos wiadomo o trasach Czechowice Dz.-Zebrzydowice-Cieszyn , Katowice-Wisła? ile zostanie po 10 grudnia polaczen

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Sob 21:12, 04 Lis 2006    Temat postu: Re: Nowy rozkład pociągów 2006/07 w ROW - nareszcie są nowoś

Arteks napisał:
(...)1) NOWY POCIĄG DALEKOBIEŻNY!!! Szczecin-Poznań-Wrocław-Kędzierzyn-Rybnik (0.55/0.57)-Żory (1.18 )-Pszczyna-Bielsko-Wadowice-Zakopane (będzie kursował do Zakopanego z pt/sb cały rok oraz z Zakopanego z nd/pnd cały rok, a poza tym codziennie w okresach: 22 XII-1 I, 26 I - 10 II, 5 IV - 9 IV, 26 IV - 5 V, 22 VI - 1 IX)
w kierunku Szczecina będzie w Żorach 23.45/23.46, w Rybniku 0.06/0.08(...)


Ekstra, nasz region będzie miał bezpośrednie połączenie z Zakopanem! Jestem bardzo zadowolony z tego powodu! Przydałoby się jeszcze połączenie z Wisłą i nasz region miałby dość dobre wycieczkowe połączenia w góry. Szkoda, że między Żorami a Chybiem już nic nie pojedzie, nawet pośpiech sezonowy. Myślę, że reaktywacja połączenia, albo choćby zmiana trasy jednego przyśpieszonego, albo pośpiesznego byłaby moim zdaniem dobra. Dodać trzeba, że pociąg z Rybnika, przez Żory i dalej Chybie (szkoda że nie ma łącznicy do Zebrzydowic). Dobrze skomunikowane przesiadki w Chybiu jednak na pociągi do Zebrzydowic, a stamtąd jak wiemy odjeżdża wiele poc. międzynarodowych byłoby strzałem w dziesiątkę, ale poczekajmy bo wydaje mi się, że teraz może być tylko lepiej. Poczekajmy jednak do wejścia rozkładu w życie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dominiqus
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z perły polskich uzdrowisk

PostWysłany: Sob 21:53, 04 Lis 2006    Temat postu: Re: Nowy rozkład pociągów 2006/07 w ROW - nareszcie są nowoś

Arteks napisał:
po raz pierwszy od lat coś pozytywnego na trasie w kierunku Katowic; dzięki remontowi czas przejazdu pociągów skróci się o 10-15 minut. W najlepszych przypadkach osobowe pociągi pojadą tylko godzinę


I w tych nieszczęsnych remontach leży problem nie tylko naszego regionu, ale całego kraju. Wszyscy z grupy PKP S.A. a więc: PKP Cargo, Przewozy Regionalne i PKP InterCity, ale także firmy prywatne, chieliby jeździć, tylko nie ma po czym.
Jeżeli znajdzie się szlak nie budzacy zastrzeżeń to i tak prędkości handlowe oferowane przez PLK są dziś nierozwojowe dla kolei, jako alternatywnego środka komunikacji.

Nawet pojawienie się konkurencji z zagranicy nie pozwoli na szybsze dotarcie np z Warszawy do Trójmiasta czy od granicy w Chałupkach do Wrocławia...
Póki co widmo pojawienia się zagranicznych operatorów, spowodowało zmianę podejścia do klienta i ulepszanie poziomu jego obsługi(patrz IC)

Wracając do tematu, PKP a później Polskie Lnie Kolejowe nie wiele robią w celu naprawy tego co jeszcze da się naprawić. Dotychczas jedyną znaną im metodą było zamykanie szlaków, unieczynnianie rozjazdów, wprowadzanie ograniczeń prędkości itd.
Remont tego odcinka to dobra wiadomość, nie tylko dla mieszkańców Rybnika. Możliwość dojazdu w godzinę z centrum Rybnika do centrum Katowic jest niebagatelnym argumentem przy wyborze pociągu, a nie samochodu, jakoś środka komunikacji.
Oby więcej takich inwestycji. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Sob 22:55, 04 Lis 2006    Temat postu: Re: Nowy rozkład pociągów 2006/07 w ROW - nareszcie są nowoś

dominiqus napisał:
Arteks napisał:
Remont tego odcinka to dobra wiadomość, nie tylko dla mieszkańców Rybnika. Możliwość dojazdu w godzinę z centrum Rybnika do centrum Katowic jest niebagatelnym argumentem przy wyborze pociągu, a nie samochodu, jakoś środka komunikacji. Oby więcej takich inwestycji. Smile
To prawda. Zimą może się okazać, że składy są za krótkie bo obawiam się, że sporo ludzi przejdzie po kilku latach zastoju do PKP. Zimą bowiem wydłuża się czas dojazdu samochodem od kilku do kilkunastu minut. I traci się więcej paliwa. Pamiętam, że do końca lat '90 w pociągach Rybnik-Katowice był często tłok i to przy całkiem długich składach. Może te czasy wrócą? Ostatnio kolega mi mówił, że w okolicach Hamburga widział zatłoczony pociąg zestawiony z 7 wagonów piętrowych!!! Ale trzeba lobbować za kolejnymi remontami i poprawą komunikacji w ROW. Do systemu komunikacji szynowej musi wrócić Jastrzębie. To powinno się wpisać do jakiegoś programu rozwoju województwa. Dotychczasowe władze subregionu i Jastrzębia zadowalają się tylko drogami, a przecież nie jest to rozwiązanie perspektywiczne. Co do kolei to wydaje mi się, że najgorszy okres ma już za sobą. Teraz powinno być co raz lepiej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dominiqus
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z perły polskich uzdrowisk

PostWysłany: Nie 2:37, 05 Lis 2006    Temat postu: Re: Nowy rozkład pociągów 2006/07 w ROW - nareszcie są nowoś

Arteks napisał:
Ale trzeba lobbować za kolejnymi remontami i poprawą komunikacji w ROW. Do systemu komunikacji szynowej musi wrócić Jastrzębie. To powinno się wpisać do jakiegoś programu rozwoju województwa. Dotychczasowe władze subregionu i Jastrzębia zadowalają się tylko drogami, a przecież nie jest to rozwiązanie perspektywiczne. Co do kolei to wydaje mi się, że najgorszy okres ma już za sobą. Teraz powinno być co raz lepiej...


Obawiam się, że to pochłonęłoby sporo pieniędzy i nawet z udziałem UE rychłe rozpoczęcie inwestycji kolejowych w Jastrzebiu, nie wydaje mi się prawdopodobne. Na inicjatywę PKP i PLK nie ma co liczyć bo te będą w przyszłości modernizować tylko strategiczne dla kraju szlaki. Zaintersowania nie widać też ze strony miasta. O ile wiem nie zleciło ono przeprwadzenia żadnej ekspertyzy dotyczącej opłacalności wznowienia połączeń kolejowych, popytu na nie i ich rentowności(przynajmnmiej od tego wypadałoby zacząć)
Gdyby chcieć przywrócić połączenia kolejowe w Jastrzębiu, trzeba położyć całą linię od podstaw. To co po niej pozostało nie nadaje się raczej do użytku. Spore zniszczenia zrobiły także szkody górnicze i wymuszane przez nie ograniczenia prędkości do 20km/h (swoją drogą Czesi sobie z tym radzą) Przez to podróż do Katowic była wyprawą zajmującą prawie 3 godziny.
Zresztą kolei też szczególnie nie zależało na utrzymaniu tego połączenia. Dowód - pociągi, o ile były ze sobą skomunikowane, to w taki sposób, że w Pawłowicach czy Żorach pociąg stał bezsensu po 15 lub 20 minut.
A potem ku uciesze PKP i pewnie także urzędu miasta pojawiła się pewna firma organizująca linię autobusową do Katowic, więc "problem się rozwiązał"
Na upartego można wykorzystać lnie kopalniane do uruchomienia połączenia z Rybnikiem, choć to też bez dużego zastrzyku pieniędzy się nie obejdzie. Jest jeszcze możliwość wytyczenia nowego szlaku... Wink

Sądzę, że największe szanse powodzenia ma uruchomienie czegoś na wzór szybkiej kolejki podmiejskiej łączącej Wodzisław, Rybnik i Żory może jeszcze Pszczynę. Tym bardziej, że jazda samochodem z Wodzisławia do Rybnika to jeden wielki objazd.
Tu wystarczy zmodernizować będące w fatalnym stanie szlaki i kupić tanie w eksploatacji szynobusy. koszty nie będą aż tak duże, jak przy uruchamianiu czegoś od podstaw. Mam nadzieję, że ten projekt uda się w najbliższej przyszłości zrealizować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Nie 11:32, 05 Lis 2006    Temat postu: Re: Nowy rozkład pociągów 2006/07 w ROW - nareszcie są nowoś

dominiqus napisał:

Na upartego można wykorzystać lnie kopalniane do uruchomienia połączenia z Rybnikiem, choć to też bez dużego zastrzyku pieniędzy się nie obejdzie.(...)



Niestety jeżeli weźmiemy pod uwagę szlak kopalniany, to najważniejszą kwestią byłaby infratruktura punktowa (przystanki, stacje).
Niestety trzeba dodać, że linie te też nie są wcale w takim dobrym stanie, więc trzebaby także większego remontu, gdyż przewoźnikom towarowym nie zależy zbyt bardzo na prędkości, dlatego te 60km/h które tam jest, zdecydowanie dla nich wystarczy. Kolejną kwestią jeżeli mówimy o torach kopalnianych to ich przebieg. Te niestety omijają centrum miasta, gdzie mieszka najwięcej ludzi. Ludzi tych trzebaby dowiweźć do takich dzielnic, jak: Szeroka, Zofiówka, Przyjaźń. Są to dzielnice oddalone od centrum i jest to kolejnym utrudnieniem i moim zdaniem zainteresowanie byłoby mniejsze, aniżeli trasą przez centrum miasta.
Wytyczenie nowego szlaku także byłoby trudne, niestety w Jastrzębiu, a raczej jego centrum przez gęste zabudowania nie ma wogóle miejsca na sieć kolejową. No chyba, żeby położyć nową na już istniejącym miejscu, ale w to wątpie. Niestety ale władze starają się rozebrać wszystkie wiadukty na szlaku, w jednym miejscu na rzecz drogi usunięto kawałek torów, jeżeli będzie więcej takich działań, to uruchomienie kolei w Jastrzębiu będzie coraz trudniejsze.
Trzba jednak dodać, że nasz region ma ogromny potencjał na zorganizowanie SKM, kilka dużych miast obok siebie, dość dobrze rozwinięta sieć kolejowa, niestety zaniedbania ze strony PLK, obniżające prędkość jazdy i szkody górnicze trochę zmniejszają wartości techniczne (głównie prędkość) szlaków, ale mimo to nasz region może pochwalić się gęstą siecią kolejową i to nietylko tą PKPowską i trzeba to w końcu wykorzystać, gdyż kolej jest przyszłościową dziedziną transportu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Nie 23:07, 05 Lis 2006    Temat postu:

A można wiedzieć czy pozmieniają się relacje pociągów tzn Katowice- Rybnik- Racibórz? Wodzisław Śl. a może Chałupki? i czy Bohuny zobaczymy na trasie Rybnik- Katowice?? jeśli można coś więcej to bardzo proszę o info na temat nowego RJ. Z góry dzieki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon 14:19, 06 Lis 2006    Temat postu:

Na szczeście nie ma w PR tyle kibli żeby wszystko pozastępować, dlatego będą skłądy wagonowe na niektórych osobówkach także w nowym rozkładzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pon 16:08, 06 Lis 2006    Temat postu:

Nomit napisał:
Czy tE pOCIĄGI Które są tu wypisane jako Nowe i Zmienione to już na 100%??


Niestety jeszcze nie. Informacja jak narazie jest nieoficjalna. Nowy rozkład pociągów wchodzi w życie 10. grudnia 2006 i do tego czasu, lub też oficjalnej prezentacji informacja w tym wątku jest nieoficjalna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dominiqus
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 393
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Z perły polskich uzdrowisk

PostWysłany: Pon 16:32, 06 Lis 2006    Temat postu:

Andrev napisał:
Nomit napisał:
Czy tE pOCIĄGI Które są tu wypisane jako Nowe i Zmienione to już na 100%??


Informacja jak narazie jest nieoficjalna. Nowy rozkład pociągów wchodzi w życie 10. grudnia 2006 i do tego czasu, lub też oficjalnej prezentacji informacja w tym wątku jest nieoficjalna.


PKP InterCity udostępniło szkic swojej siatki połaczeń, która ma obowiązywać w nowym rozkładzie, już w wakacje. Ostateczna forma nowego rozkładu jest dostępna na stronie IC już od 2 tygodni.
Poza tym przez cały rok pojawiały się na ich stronie sondy na temat połączeń.
W jednej z nich było pytanie dotyczące IC Grónik i brzmiało: czy życzą sobie Państwo, aby od nowego rozkładu pociąg ten wyjeżdżał z Warszawy o 18:10, a nie jak dotychczas o 15:10.
Ankietowanym bardziej odpowiadało przesunięcie tego pociągu na 18:10 i tak tez się stało. O 18:10 pojedzie Górnik, zamista EX Skarbek, a o 15:10 pojedzie w miejsce Górnika, EX Skarbek.
W ten sposób na przemian od godziny 14 w stronę Śląska jadą:
IC Korfanty,
EX Skarbek,
IC Ondraszek,
EX Opolanin,
IC Górnik.

PKP Przewozy Regionalne też pewno pracowały nad rozkładem od dłuższego czasu i na pewno mają juz dziś jego ostateczny kształt. Naturalnie pojawią się w nim poprawki i to sporo Wink ale nie przeszkadza to umieścić na ich stronie z rozkładem jego prowizorium, tak jak to robi IC.
Tym sposobem dyskretnie uwidoczniło się różne podejście do klienta Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Pią 10:39, 10 Lis 2006    Temat postu:

[quote="dominiqus"]
Andrev napisał:
Nomit napisał:
Czy tE pOCIĄGI Które są tu wypisane jako Nowe i Zmienione to już na 100%??



W ten sposób na przemian od godziny 14 w stronę Śląska jadą:
IC Korfanty,
EX Skarbek,
IC Ondraszek,
EX Opolanin,
IC Górnik.

PKP Przewozy Regionalne też pewno pracowały nad rozkładem od dłuższego czasu i na pewno mają juz dziś jego ostateczny kształt. Naturalnie pojawią się w nim poprawki i to sporo Wink ale nie przeszkadza to umieścić na ich stronie z rozkładem jego prowizorium, tak jak to robi IC.
Tym sposobem dyskretnie uwidoczniło się różne podejście do klienta Laughing


A z Warszawy do Rybnika jak zwykle nic szkoda gadać do Gliwic 2 stałe IC które kończą w Gliwicach bieg tak samo Bielsko a niestety Rybnik niby duże miasto bo ponad 140 tys nie ma ani jednego IC...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pią 11:41, 10 Lis 2006    Temat postu:

jaworos napisał:
(...)a niestety Rybnik niby duże miasto bo ponad 140 tys nie ma ani jednego IC...



Ale kasę IC ma, więc nie ma co się martwić, infrastruktura już jest, teraz wystarczy jakieś połączenie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Pią 12:08, 10 Lis 2006    Temat postu:

Andrev napisał:
jaworos napisał:
(...)a niestety Rybnik niby duże miasto bo ponad 140 tys nie ma ani jednego IC...



Ale kasę IC ma, więc nie ma co się martwić, infrastruktura już jest, teraz wystarczy jakieś połączenie Smile


Mam nadzieje że za rok od grudnia pojawią się jakieś połączenia IC z Warszawą a także Stoczniowca albo Bieszczady do Rybnika/ Raciborza przedłużą. Bo w tym rozkładzie jazdy nie będziemy mieć żadnych rewelacji...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią 12:22, 10 Lis 2006    Temat postu:

Na pociągi dalekobieżne PR bym raczej nie liczył. Na 150-leciu dyrektor z PR powiedział że nir ma nawet możliwości żeby wagojny bezpośrednie od jakiegoś pośpiecha pojechały jako osobowy do Raciborza. Co do pociągów PIC to to wymaga dogadania się PIC z PR w sprawie utrzymania wagonów w wagonowni Racibórz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Pią 12:36, 10 Lis 2006    Temat postu:

semaforek napisał:
Na pociągi dalekobieżne PR bym raczej nie liczył. Na 150-leciu dyrektor z PR powiedział że nir ma nawet możliwości żeby wagojny bezpośrednie od jakiegoś pośpiecha pojechały jako osobowy do Raciborza. Co do pociągów PIC to to wymaga dogadania się PIC z PR w sprawie utrzymania wagonów w wagonowni Racibórz.


Dziwne bo do Bielska czy Gliwic jest przecież dużo pociągów co kończą tam własnie bieg i jakoś nie ma problemów. frekwencja zapewne na odc Rybnik- Katowice była by duża ponieważ bardzo dużo podróżnych musi się w Katowicach przesiadać na osobówki na Rybnik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią 12:43, 10 Lis 2006    Temat postu:

Nie wiem jak ty, ale ja się już przyzwyczaiłem że w PKP niedasie i wiele rzeczy jest dziwne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Pią 12:51, 10 Lis 2006    Temat postu:

semaforek napisał:
Nie wiem jak ty, ale ja się już przyzwyczaiłem że w PKP niedasie i wiele rzeczy jest dziwne.


No właśnie i dlatego ta kolej wygląda jak wygląda...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafik_93




Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Świdwin,J-bie Zdr.

PostWysłany: Sob 21:22, 18 Lis 2006    Temat postu:

Ja nie wiem jak można P48502 puścić przez Trzebiatów??!! Ja znam tę okolicę bo stamtąd pochodzę i to jest hańba.Pewnie to robota Gosiewskiego Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Śro 0:46, 22 Lis 2006    Temat postu:

[quote="jaworos"]
dominiqus napisał:
Andrev napisał:
Nomit napisał:
Czy tE pOCIĄGI Które są tu wypisane jako Nowe i Zmienione to już na 100%??
A z Warszawy do Rybnika jak zwykle nic szkoda gadać do Gliwic 2 stałe IC które kończą w Gliwicach bieg tak samo Bielsko a niestety Rybnik niby duże miasto bo ponad 140 tys nie ma ani jednego IC...
Proszę jednak nie zapomnąć, że swoje ośrodki taboru wagonowego spółka IC ma w Bielsku i Gliwicach, a nie w Raciborzu. Pazerne PKP PR chciały bardzo dużo za obrządzanie składu Skarbka. To był jeden z najpoważniejszych powodów jego likwidacji (nieoficjalny bo oficjalne były inne). Mi jest obojętne czy do Raciborza ma jechać IC czy pośp, grunt żeby było jak najwięcej dalekobieżnych. Swoją drogą IC są prawie dwa razy droższe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island