Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Zmiany w kursowaniu pociągów na trasie: Katowice-Rybnik.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 18:05, 15 Lut 2007    Temat postu:

jaworos napisał:
jaworos napisał:
od dziś na odc Orzesze Jaśk. - Czerwionka została zwiększona prędkość do 60 km/h a Czerwionka- Leszczyny dalej 40 km/h


Od poniedziałku pociągi z Jaśkowic do Czerwionki jeżdżą z rozkładową prędkością czyli 80 km/h


Dziwne, ja jechałem w poniedziałek do Katowic i wlókł się niemiłosiernie między Rybnikiem a Orzeszem przez cały czas...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Czw 21:59, 15 Lut 2007    Temat postu:

Tom napisał:


Dziwne, ja jechałem w poniedziałek do Katowic i wlókł się niemiłosiernie między Rybnikiem a Orzeszem przez cały czas...


A ja jechałem i tak z Rybnika do Leszczyn 50km/h Leszczyny- Czerwionka 40km/h Czerwionka Mikołow Jamna 80km/h przyczym pare ograniczeń miedzy Orzeszem a Łaziskami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 0:04, 17 Lut 2007    Temat postu:

jaworos napisał:
Tom napisał:


Dziwne, ja jechałem w poniedziałek do Katowic i wlókł się niemiłosiernie między Rybnikiem a Orzeszem przez cały czas...


A ja jechałem i tak z Rybnika do Leszczyn 50km/h Leszczyny- Czerwionka 40km/h Czerwionka Mikołow Jamna 80km/h przyczym pare ograniczeń miedzy Orzeszem a Łaziskami.

50 do Leszczyn, 3 ograniczenia.
50 do Leszczyn jest spowodowane, zamknięciem drugiego toru. Sam jeszcze w Czerwcu widziałem jak towarowe tam 70 śmigały (po otwartym). To spowodowało jego zniszczenie. Gdy tor zamknięty (stan dobry, chyba 80km/h lecz nie jestem pewien) jest nie wykorzystywany.
80km/h z Jaśkowic, do Jamny
Głęboko się dziwie że tam jest 80. Trzepie jak cholera (kiblem), śladowy ruch towarowy uratował stan tej linii. Są 4 ograniczenia prędkości.
Od Jamny 50, 3 ograniczenia.
Od Ligoty rozkładowa 80, lecz dużo ograniczeń co powoduje że prędkość poc. nie zwrasta powyżej 40km/h.
Dojechaliśmy do Katowic (z Rybnika)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tom
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 875
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Sob 14:10, 17 Lut 2007    Temat postu:

Ale ja pamiętam kiedy po lewym torze do Leszczyn jechało się kiblem koło 80km/h a lepszym to nawet może i szybciej. To znaczy tak na moje oko Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Sob 17:01, 17 Lut 2007    Temat postu:

Małe poprawki..
W peronie na Paruszowcu jest aktualnie 20km/h z powodu złego stanu podkładów, a od Paruszowca do rozjazdów w Leszczynach jest 50km/h od Leszczyn chwilowo do Czerwionki jest 40km/h potem dopiero miedzy Orzeszem a Mikołowem mamy pojedyńcze ograniczenie tzn. 30km/h i 40km/h zły stan szyn potem na Bradzie jest 50km/h zły stan toru, za stacją w Łaziskach Górnych 30km/h zły stam wiaduktu, w stacji Mikołów jest 40km/h łuk bez krzywej przejściowej, za Mikołowem 50km/h zły stan wiaduktu oraz w Jamnie 20km/h zły stan toru i od Jamny do Ligoty pociąg jedzie 60km/h a nie 50 jak to ktoś napisał.. a z Ligoty do katowic 50 km/h a nie 40.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 0:27, 18 Lut 2007    Temat postu:

Co odcinków Leszcyny-Rybnik to wiem że tam pare ograniczeń (nowych) niestety posiadam WOS z starego rozkładu rozkładu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Nie 1:06, 18 Lut 2007    Temat postu:

Stachu from Rybnik napisał:
Co odcinków Leszcyny-Rybnik to wiem że tam pare ograniczeń (nowych) niestety posiadam WOS z starego rozkładu rozkładu.


Akurat ograniczenia na odc Rybnik- Leszczyny są jako doraźne i w WOSIE ich nie ma. Tylko pytanie kiedy zaczną to robić i kiedy te ograniczenia znikną a także kiedy zaczną remontować ten wiadukt na torze nr 2??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 16:22, 19 Lut 2007    Temat postu:

jaworos napisał:
[quote="Stachu from Rybnik".

Tylko pytanie kiedy zaczną to robić i kiedy te ograniczenia znikną a także kiedy zaczną remontować ten wiadukt na torze nr 2??[/quote][quote="Stachu from Rybnik".[/quote]


Leszczyny-Rybnik słyszałem że na pewno w tym roku Laughing[/quote]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Pon 18:02, 19 Lut 2007    Temat postu:

A to mają robić cały tor nr 1 z Leszczyn do Rybnika czy tylko ten wiadukt na torze nr2??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Pon 21:44, 19 Lut 2007    Temat postu:

Nomit napisał:
raczej cały!! , on nie ciekawie wygląda ;/.........


A skąd takie info ze ten odcinek tez bedzie robiony . Ja tylko słyszałem że mają robić z Jaśkowic do Ligoty tor i nic więcej chyba że o czymś nie wiem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pon 22:36, 19 Lut 2007    Temat postu:

jaworos napisał:
A to mają robić cały tor nr 1 z Leszczyn do Rybnika czy tylko ten wiadukt na torze nr2??

Tak jak już napisał mój poprzednik cały. Byłem na konferencji z okazji 150 lecia kolei w Rybniku. Dyrektor PKP PLK zapowiedział taki harmonogram prac: 2006 - Orzesze Jaśkowice-Leszczyny, 2007 Rybnik - Leszczyny i Katowice Ligota-Katowice, 2008 - Orzesze Jaśkowice-Katowice Ligota. Niestety ale wśród kolejarzy chodzą pogłoski o zamknięciu stacji Orzesze i Mikołów, a w zamian za to otwarciu na nowo stacji Łaziska Górne Brada.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Pon 22:43, 19 Lut 2007    Temat postu:

Ciekawe słyszałem że od kwietnia czy maja tego roku mają jeździć okrężnie przez Tychy ponieważ będą brać się za remont Jaśkowice- Ligota

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 0:19, 20 Lut 2007    Temat postu:

Cytat:
Ciekawe słyszałem że od kwietnia czy maja tego roku mają jeździć okrężnie przez Tychy ponieważ będą brać się za remont Jaśkowice- Ligota



A mnie doszły słuchy że mają robić w kwietniu Jaśkowice-Łaziska górne a we wrześniu Rybnik-Leszczyny. Różne chodzą pogłoski wśród kolejarzy, ale wątek z otwarciem mijanki (na nowo) w Bradzie mnie zaskoczył, mijanka tam istniała bodajże do 2002 r. (data ogólna więc poprawcie mnie jak się myle) lecz tam nigdy żaden pociąg się nie mijał. Wszystkie moje infa, że coś będą robić pochodzą od kolejarzy. Ciekawa sprawa, ciekawa...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 1:06, 20 Lut 2007    Temat postu:

Stachu from Rybnik napisał:
Cytat:


A mnie doszły słuchy że mają robić w kwietniu Jaśkowice-Łaziska górne a we wrześniu Rybnik-Leszczyny. Różne chodzą pogłoski wśród kolejarzy, ale wątek z otwarciem mijanki (na nowo) w Bradzie mnie zaskoczył, mijanka tam istniała bodajże do 2002 r. (data ogólna więc poprawcie mnie jak się myle) lecz tam nigdy żaden pociąg się nie mijał. Wszystkie moje infa, że coś będą robić pochodzą od kolejarzy. Ciekawa sprawa, ciekawa...

Nie zastanawiałem się nad tym ale wydaje mi się, że w Bradzie były kiedyś mijanki... Bardzo często jeździłem do Katowic pod koniec lat 80 i na pocz. 90 i mam nieodparte wrażenie, że także tam zdarzało mi się mijać z innym składem. A potem chyba tam był jakiś remont, wymiana szyn, peronu, dobudowa nowej dyżurki do budynku dworcowego. A kiedy już wszystko było gotowe to niestety jakiś debil podjął decyzję o definitywnym zamknięciu Brady. Opowiadał mi kolega, że w różną aparaturę, kamery i tego typu rzeczy wpakowano tam kilka milionów złotych by po krótkim czasie zapadła decyzja o likwidacji...
Natomiast otwarcie na nowo Brady wcale mnie nie cieszy w kontekście ewentualnego zamknięcia Orzesza i Mikołowa. Z trasy Rybnik-Orzesze zniknęłyby najpiękniejsze pruskie nastawnie no i całkiem fajny układ torowy Orzesza. Poza tym już nigdy nie doszłoby do ewentualnej restytucji przewozów z Orzesza do Żor... Linia straciłaby na klimacie. Poza tym jedna mijanka zamiast dwóch na takiej trasie to nawet przy zwiększeniu prędkości mogłoby powodować perturbacje w ruchu w przypadku jakichś zdarzeń losowych, opóźnień itd. Jestem zdecydowanym przeciwnikiem takiej "modernizacji" tej linii Exclamation Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Wto 19:41, 20 Lut 2007    Temat postu:

Te Orzesze, to niegdyś 4 kierunkowy węzeł był, a teraz... ,i nawet to chcą zamykać. Szkoda, bo podczas remontu wiele torów w Orzeszu odżyło, np. tor żorski (przy peronie).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Wto 22:05, 20 Lut 2007    Temat postu:

Nie wierze w to że stacje Orzesze oraz Mikołów zamkną ponieważ w Orzeszu na wykonawczej zamontowali kamery do obsługi przejazdu kolejowego a zresztą coś by dyżurni ruchu gadali w tym roku to stacja Czerwionka ma być przerabiana i będzie tylko dyżurny ruchu przy ul Furgoła a zwrotniczi i nastawniczy zostanie zlikwidowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Śro 23:31, 21 Lut 2007    Temat postu:

Pragnę dodać że od bodajże wczoraj pociąg z Leszczyn do Czerwionki (do rozjazdów) jedzie już 60km/h w stacji Czerwionka jeszcze 40km/h a z Czerwionki do Jaśkowic rozkładowa prędkość

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island