Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Informacje n.t. szlaku Rybnik - Katowice.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 23, 24, 25  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 22:46, 28 Paź 2007    Temat postu:

@Rob_kufi tak dla "oświecenia" -> powiem że tor prawidłowy na odc. Leszczyny - Rybnik jest obecnie zamknięty z powodu rozebranego wiaduktu...i jest nie przejezdny (dlatego jest to 0km/h). W obecnej chwili jeździ się po jednym torze, i nie zanosi się na razie na zmiany. (A miało być tak pięknie...)
Co do pociągu pielgrzymkowego dowiedziałem się że pojedzie około 6.00 ran o z Rybnika, niestety pociąg narazie nie ma jeszcze dokładnego rozkładu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 21:41, 01 Lis 2007    Temat postu:

Na dzisiejszej wyprawie, zauważyłem że tor na odcinku Orzesze - Orzesze Jaśkowice jest już ułożony, aczkolwiek brakuje tłucznia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Autobus oczekujący pociągu z Raciborza
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spin




Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice

PostWysłany: Pią 1:08, 02 Lis 2007    Temat postu:

to ja też wrzucę kilka zdjęć
[link widoczny dla zalogowanych]

Nowe szyny od Orzesza do O.Jaśkowic(za wyjątkiem stacji) są już przytwierdzone łapkami sprężystymi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arteks
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2006
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Pią 11:58, 02 Lis 2007    Temat postu:

spin napisał:
to ja też wrzucę kilka zdjęć Nowe szyny od Orzesza do O.Jaśkowic(za wyjątkiem stacji) są już przytwierdzone łapkami sprężystymi


Dzięki wam za fajne relacje fotograficzne. Aż miło popatrzeć jak kompletnie zaniedbane torowiska zaczynają się przekształcać w nowoczesne. Gdyby tak jeszcze zechciano wyremontować perony... Rozmarzyłem się... Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spin




Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice

PostWysłany: Pon 2:15, 05 Lis 2007    Temat postu:

remont chyba się przedluży przynajmniej tak pokazuje hafas "Kursuje od 8 X do 24 XI"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spin




Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice

PostWysłany: Pon 18:04, 05 Lis 2007    Temat postu:

jaworos napisał:
Byłem w miejscu prac w Orzeszu i na stacji nie ma już toru stacyjnego wybierają podsypkę. Niestety na odc Orzesze- Brada będzie tor klasyczny bo leżą tam już szyny niestety krótkie i sądzę że to będzie tor ze stykami.


Jednak bezstyk. Tylko kawałek w okolicy orzesza(i na przejazdach) nie był układany przez PUN'a widać to po stertach szyn i podkładów obok nowego torowiska. Na całym odcinku od Orzesza do Ł.G.Brady trwają intensywne prace. Tor od O.Jaśkowic do Orzesza wygląda jakby przejechała po nim PŁT. Przejazdy kolejowe nie sa jeszcze ruszone więc pewno za niedługo coś z tym zrobią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blofeld




Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 0:11, 07 Lis 2007    Temat postu:

Tychy: ludzie wyskakują z jadącego pociągu
Jarosław Piwowar 2007-11-06, ostatnia aktualizacja 2007-11-06 21:49:50.0

W Tychach pasażerowie muszą wyskakiwać z rozpędzonego pociągu, bo ten nie zatrzymuje się na stacji. - Kiedyś dojdzie tu do tragedii - denerwują się ludzie.

Od października trwa remont torów na odcinku między Mikołowem a Orzeszem, dlatego pociąg z Rybnika do Katowic, który normalnie kursuje przez Mikołów, teraz jeździ naokoło. Przejeżdża przez Tychy, ale na miejscowej stacji się nie zatrzymuje. Nie ma dnia, żeby nie wynikły z tego niespotykane w pociągach historie. Niektórzy podróżni próbują uprosić konduktora, żeby zatrzymał skład i pozwolił im wysiąść, inni wszczynają awantury. Gdy pociąg choć trochę zwalnia pasażerowie wysiadają wprost na tory. Zdarzają się też bardziej desperackie próby opuszczenia wagonu. - Aż cud, że nie doszło jeszcze do żadnego wypadku! Zobaczcie, co tam się dzieje - prosił nas Czytelnik.

Wybrałem się w podróż we wtorek, około południa. W drodze z Katowic do Rybnika nic się nie działo. Choć w Tychach pociąg zatrzymał się na kilka minut, nikt tu nie wysiadł. Później wyjaśniono mi, że to był tylko postój techniczny, nie chodziło o umożliwienie wysiadania pasażerom. Całkiem inaczej wyglądała podróż powrotna. Tym razem pociąg w Tychach się nie zatrzymał. Już minął stację, gdy jakiś mężczyzna otworzył drzwi i wyskoczył. Wszystko rozegrało się w mgnieniu oka, zdążyłem tylko zobaczyć, jak człowiek podnosi się po upadku i powoli idzie przez tory w stronę peronów.

O wszystkim natychmiast poinformowałem konduktora.

- Naprawdę ktoś wyskoczył? To niemożliwe - zdziwił się i zapewnił, że niczego nie widział. Zaprzeczył, żeby pasażerowie kiedykolwiek prosili go o możliwość opuszczenia pociągu w tym miejscu.

Według planu remont torów miał potrwać tylko do środy (7 listopada), ale już wiadomo, że przedłuży się co najmniej do 24 listopada.

Kolej tłumaczy, że z myślą o pasażerach, którzy wysiadali w Mikołowie, uruchomiono zastępcze autobusy. Można się do nich przesiąść w Orzeszu, informacje na ten temat są podawane z dworcowych głośników, więc zdaniem kolei nikt nie powinien się tłumaczyć, że o tym nie wie.

Pasażerowie mają na ten temat swoje zdanie. - Jeżdżę tędy kilka razy w tygodniu. Taka przesiadka nie jest komfortowa. Zwłaszcza gdy pada deszcz i jest zimno - skarży się Ania, studentka ekonomii w Rybniku. Jej zdaniem lepiej było by, gdyby do czasu zakończenia objazdu pociąg zatrzymywał się w Tychach. Na to się jednak nie zanosi.

- Pociąg jedzie trasą okrężną, torami towarowymi i nie ma takiej możliwości, żeby mógł się zatrzymać przy jakimkolwiek peronie w Tychach - tłumaczy Włodzimierz Leski, rzecznik katowickiego oddziału Polskich Linii Kolejowych.

Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 16:11, 07 Lis 2007    Temat postu:

blofeld napisał:

Według planu remont torów miał potrwać tylko do środy (7 listopada), ale już wiadomo, że przedłuży się co najmniej do 24 listopada.

Z tego co zaobserwowałem, powtarza się problem z szlaku Leszczyny - O. Jaśkowice A.D 2006. Jest problem z dowozem, tłucznia na szlak. O. Jaśkowice - Orzesze, a Orzesze - Brada musi być już otwarty ze względu na pociąg zdawczy jeżdżący do Huty szkła.

A co potencjalnych samobójców, czyli tych co wyskakują raczej wątpie żeby to miało miejsce. Już słyszałem ja upraszano kierowników o zatrzymanie w Tychach (zapowiedzi w Katowicach że kursuje przez Tychy Twisted Evil ), z dwóch przypadków co mi wiadomo, kierownicy pytają przed Ligotą "dokąd pan jedzie ?" (Konieczność poinformowania, tych co jadą do Mikołowa, żeby przesiedli się na autobus ) Jeden pan powiedział że do Tych, kazano mu wysiąść w Ligocie i poczekać na następny. Zaś drugi przypadek upraszanie o postój, kiedy Panie z poza śląska zupełnie się pogubiły, pozostały w pociągu, i upraszały kierownika o postój. Ten zatrzymał pociąg i wypuścił pasażerki przez drzwi służbowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
semaforek
Administrator
Administrator



Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Śro 18:05, 07 Lis 2007    Temat postu:

Brakuje tego postoju w Tychach najbardizje tym ludziom którzy jeżdżą z kierunku Rybnika do Tychów. Normalnie ludzie jeździli pociągiem do Mikołowa i dalej MZK do Tychów, a skoro pociąg i tak tamtędy jedzie to ludzie korzystają. Wiekszość kierpoci sie zgadza wysadzić człowieka w Tychach jak się jedzie do Katowic, po tym artykule chyba bedzie trzeba się z tym pożegnać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Czw 13:48, 08 Lis 2007    Temat postu:

Teraz to już na pewno nikt tam nie wysiądzie i nie zdziwię się jak te pociągi będą patrolowane przez SOK, napisał o tym "Dziennik", jak również wspomniała stacja TVN24...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtek ztz
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 1207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik-Niedobczyce

PostWysłany: Wto 15:36, 13 Lis 2007    Temat postu:

Znowu opóźnienia!
2007-11-13

Podróżujących pociągiem do Katowic czeka „powtórka z rozrywki”. Remont torów na odcinku Orzesze – Łaziska Średnie przedłuży się co najmniej do 24 listopada.

Modernizacja odcinka Orzesze Jaśkowice - Łaziska Średnie Brada miała zakończyć się 15 listopada. Już teraz wiadomo, że to nierealny termin. Przyczyna opóźnienia prozaiczna – wykonawcy Zakładowi Naprawy Infrastruktury zepsuły się maszyny potrzebne do prowadzenia prac remontowych. - Awaria opóźni termin zakończenia prac co najmniej do 24 listopada. Zastrzegamy jednak, że data zakończenia prac może jeszcze ulec zmianie – poinformował Jacek Karniewski z PKP PLK.


Podobna sytuacja miała miejsce niespełna rok temu. Nierzetelność firmy Torpol spowodowała, że remont torów Leszczyny – Orzesze opóźnił się o kilka tygodni.



Na czas remontu pociągi z Rybnika do Katowic jeżdżą objazdem przez Tychy i mają kilkudziesięciominutowe opóźnienia.

Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Wto 12:56, 20 Lis 2007    Temat postu:

Niestety w stacji Orzesze będzie tor z podkładamy drewnianymi. Na razie leżą tylko podkłady, a przejazdy kolejowe w Orzeszu i Jaśkowicach nie naruszone ciekawe czy się do soboty wyrobią...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arczix
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto 15:23, 20 Lis 2007    Temat postu:

Ja tam wątpie żęby sie wyrobili :/ jak jeszcze przejzadów nie zaczeli to wątpie czy zdążą ale trzeba być dobrej myśli Very Happy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spin




Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice

PostWysłany: Czw 11:24, 22 Lis 2007    Temat postu:

Ja tam wątpie żęby sie wyrobili :/ jak jeszcze przejzadów nie zaczeli to wątpie czy zdążą ale trzeba być dobrej myśli

przejazdy swoją drogą ale najgorsze że rozjazdy w jaśkowicach(nie wiem jak orzesze) są nietknięte:/
W pon. wyrównywali szyny i robili coś z podtorzem na stacji w jaśkowicach a na szlaku nic,tłucznia nie ma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
EP07-135
MIŁOŚNIK
MIŁOŚNIK



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 17:40, 22 Lis 2007    Temat postu:

Cytat:

Wiadukt się zmienia
RYBNIK. Zamiast przęseł będzie łuk Langera

21-11-2007
Polskie Koleje Państwowe prowadzą gruntowną modernizację wiaduktu nad ul. Mikołowską w Rybniku. Już wkrótce będzie wyglądał on inaczej: zdemontowaną w październiku połówkę konstrukcji od strony dzielnicy Paruszowiec, po której biegł tor nr 2, zastąpią przęsła w zupełnie innym kształcie. To efektowny tzw. łuk Langera, jaki dotąd stanął już np. w Katowicach Załężu.
Łuk, składający się z wielu elementów, powstał już w Wytwórni Konstrukcji Stalowych w Grybowie. Fachowcy lada dzień odbiorą stamtąd zmontowaną czarną konstrukcję, rozkręcą na części i poddadzą zabiegom antykorozyjnym, a następnie pomalują na niebiesko, bo to firmowa barwa polskich kolei. Po zbudowaniu nowych przyczółków konstrukcja w częściach zostanie przywieziona do Rybnika i zamontowana. Miałoby to nastąpić w okolicy Wielkanocy. Wtedy też na jakieś dwa tygodnie trzeba będzie zamknąć odcinek ul. Mikołowskiej pod mostem. Cała przebudowa ma potrwać do sierpnia przyszłego roku, chyba że PKP znajdą na nią pieniądze wcześniej.
Kolej zmusił do modernizacji fatalny stan tej części wiaduktu. Półtora roku temu musiała wstrzymać ruch na torze nr 2. Niedawno okazało się, że obiekt może się zawalić. Dlatego zdemontowano stare przęsła tak szybko, jak było to możliwe. – Nowa konstrukcja będzie miała dużo większą nośność niż stara, a to najważniejsze, bo zależy nam na usprawnieniu wywozu towarów z regionu rybnickiego. Na razie możliwości są mocno ograniczone. Torem nr 1 nie może przejechać skład z podwójną trakcją, czyli pociąg towarowy z dwiema lokomotywami.
Ustawienie łuku Langera umożliwi też w przyszłości ewentualne poszerzenie jezdni pod wiaduktem, co do tej pory nie wchodziło w rachubę z powodu filarów starego wiaduktu – mówi inż. Jerzy Kowalski, naczelnik ds. realizacji inwestycji Oddziału Regionalnego PKP Polskich Linii Kolejowych w Katowicach.
W rybnickim magistracie nikt jednak nie planuje poszerzenia ul. Mikołowskiej. – Nie miałoby to sensu, bo przepustowość tej jednej z głównych szos w mieście i tak ogranicza rondo. Gdyby nawet szosa miała tam pięć pasów ruchu, nic to nie pomoże – mówi Andrzej Kopka, naczelnik wydziału dróg. Gminie zależy głównie na tym, by w czasie montażu łuku Mikołowska była zamknięta jak najkrócej, bo każda taka operacja to poważne problemy komunikacyjne. Po obniżeniu drogi, co miało miejsce dwa lata temu, most, pod którym wcześniej utknęła niejedna ciężarówka, przestał sprawiać kłopoty. PKP tak naprawdę nic jednak nie zyskały na remoncie pod torem nr 1, na który przed dwoma laty wydano 2,5 mln zł.
Na pozostałej połówce konstrukcji, po której obecnie odbywa się ruch pociągów, łuk Langera pojawi się nie wcześniej niż za trzy, cztery lata. Natomiast na rok 2009 kolej zaplanowała modernizację dwóch wiaduktów na tym samym szlaku. To efektowny, wysoki most z czerwonej cegły nad ul. Wielopolską i żelbetowy nad Rudą.

Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaworos




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: ORZESZE

PostWysłany: Czw 20:16, 22 Lis 2007    Temat postu:

W tym roku nie są przewidziane wymianę rozjazdów podobno w przyszłym roku na wiosnę zobaczymy... Niestety strasznie się ociągają z robotami. W stacji Jaśkowice do połowy tor jest tylko obniżony ani nie podsypany tak samo na szlaku tylko czyścili podsypkę wątpię żeby do soboty się wyrobili...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajdzik




Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob 22:39, 24 Lis 2007    Temat postu:

Z najświeższych informacji jakie posiadam (sprzed 5-ciu minut). Pociągi jutro mają już jechać przez Mikołów. Very Happy Na razie od Orzesza Jaśkowic do Łazisk 30km/h.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gajdzik




Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon 23:14, 26 Lis 2007    Temat postu:

Pierwsze pociągi pojechały nowym torem wczoraj (25 XI 2007), który był skończony jedynie na szlaku. Wciąż nieskończony był (jest?) tor w granicach stacji w Orzeszu (nieposkręcany i niepodsypany) i Orzeszu Jaśkowicach (niepodsypany). Więc w Orzeszu krzyżowania pociągów odbywały (odbywają?) się w peronie III Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
spin




Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Bełk/Orzesze Jaśkowice/Gliwice

PostWysłany: Wto 22:40, 18 Gru 2007    Temat postu:

W tydzień po otwarciu torowiska otwarto też tor w jaśkowicach, tydzień później w orzeszu. Niedawno podniesiono prędkość do 60km/h(na oko). Tor jest bezstykowy od jaskowic do orzesza(do miejsca gdzie rozpoczyna się las) dalej styk do przejzdu w środku lasa, następnie znowu bezstyk. Remont zakończył się jakieś 200m za peronem w Ł.G.Brada. Działają już semafory/tarcze- zaraz po otwarciu wyświelały albo nic albo zastępczy. Wokół całej trasy leżą szyny i podkłady które zacieły się w PUNie. Tor przy peronie w O.Jaśkowicach nie jest skończony tylko go podniesiono i podsypano po bokach. W pewnym miejscu jest takie wypaczenie że aż źle się tam stoi gdy coś jedzie:). Do trakcji nad tym torem dowiesili jakiś drut na "S". Trochę szkoda że poc. już się nie zatrzymują przy peronie 1(tor 4 w jask.) i w orzeszu przy peronie 3. W orzeszu dalej pomału rozkręcają bocznicę:/. maszyn torowych już nie ma.
W Katowicach Ligocie przejście podziemne pod torem tejze lini jest prawie już ukończone można się spodziewać że lada dzień ułożą tor spowrotem, a pociagi będą odjezdzać z peronu 1.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrev
Administrator
Administrator



Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 1585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Czw 21:15, 03 Sty 2008    Temat postu:

Zmiany w kursowaniu pociągów na trasie Katowice Ligota - Katowice Piotrowice. Zmiany trasy i godzin odjazdów m.in. pociągów relacji Chałupki <->Katowice, Racibórz<->Katowice, Wodzisław<->Katowice, oraz Rybnik<->Katowice.

W związku z pracami torowymi zarządza się zmiany w kursowaniu pociągów pasażerskich w dniach 07 –11 stycznia 2008r.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Niezależne forum o transporcie zbiorowym Okręgu Rybnickiego Strona Główna -> PKP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 23, 24, 25  Następny
Strona 7 z 25

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island