| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
	
	
		| Autor | Wiadomość | 
	
		| semaforek Administrator
 
  
 
 Dołączył: 08 Lip 2006
 Posty: 676
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: Wodzisław Śląski
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 23:08, 18 Gru 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Robią tak gdyż są to pociagi przede wszystkim dla obsługi trasy Śląsk-Warszawa. Odcinek Śląsk-Wrocław wynika chyba bardzje z obiegów niż z rzeczywistych potrzeb. Tak przy okazji to w końcu mamy jakis pociąg jadący 160km/h na Brzeg-Opole   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| Marteen 
 
 
 Dołączył: 11 Kwi 2007
 Posty: 194
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: Rybnik / Kraków
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 14:58, 21 Gru 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| w nowym rozkładzie chyba uwzględnili narzekania pasażerów na zbyt długi czas oczekiwania na połączenie (nawet z 40 minut). i teraz skrócili ten czas 10 razy   jeszcze się nie zdarzyło żebym nie prosił kierownika o przytrzymanie w Katowicach pociągu na Kraków. a z Krakowa jest też tak że czas na przesiadke wynosi 2 minuty ! nie no naprawdę w porządku... jest ok, o ile te pociągi nie odjądą mi kiedyś z przed nosa
   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| EP07-135 MIŁOŚNIK
 
  
 
 Dołączył: 28 Sty 2007
 Posty: 328
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: Rybnik
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 10:58, 22 Gru 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Zmieniła się obsługa pociągu pospiesznego Szyndzielnia.W pociągu ponownie wprowadzono 1 klasę. Lokomotywę dla tego pociągu zapewnia obecnie Zakład Przewozów Regionalnych we Wrocławiu (z serii EP07-10XX), skład który jechał dzisiaj to 3 wagony Bdhpumn (piętrowy) + Adu (1 klasa). 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| jaworos 
 
 
 Dołączył: 05 Lis 2006
 Posty: 162
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: ORZESZE
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 23:46, 29 Gru 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Mam pytanko odnośnie Hutnika jaka stacja zestawia skład i ile wagonów jedzie?? a Szyndzielnie wiemy że jeżdżą Bohuny a jaka jest stacja macieżysta bo Bielsko i Wrocław Bohunów nie posiada 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| wojtek ztz MIŁOŚNIK
 
  
 
 Dołączył: 19 Lip 2007
 Posty: 1207
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: Rybnik-Niedobczyce
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 0:19, 30 Gru 2007    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | jaworos napisał: |  	  | Mam pytanko odnośnie Hutnika jaka stacja zestawia skład i ile wagonów jedzie?? | 
 
 Tak na oko to dużo wagonów bo ostatnio widziałem ale nie liczyłem - nie te lata
  ... 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| valeo 
 
 
 Dołączył: 01 Lis 2006
 Posty: 64
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: CHYBIE
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 17:05, 04 Sty 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| W/g pkp pr od 1 lutego poc. posp. Wiking ze Szczecina do Bielska-Białej bedzie ograniczony do odc. Szczecin-Wrocław natomiast do Bielska pojedzie tylko w okresie wakacyjnym , wzmianka tez jest o Hutniku ktory bedzie dojezdzal tylko do Warszawy Wsch. a w okresie wakacyjnym do Olsztyna . To moje pytanie tak na marginesie po co  pkp pr uruchamialy te poc. w takiej relacji jak zaledwie po 2 miesiacach kursowania  sie z tego wycofują 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Tom Administrator
 
  
 
 Dołączył: 14 Sty 2007
 Posty: 875
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: Rybnik
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 20:06, 04 Sty 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | valeo napisał: |  	  | To moje pytanie tak na marginesie po co  pkp pr uruchamialy te poc. w takiej relacji jak zaledwie po 2 miesiacach kursowania  sie z tego wycofują | 
 
 To pytanie zadajemy sobie wszyscy. Jest to jednak pytanie po którym zapada cisza na sali...
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Andrev Administrator
 
  
 
 Dołączył: 06 Lip 2006
 Posty: 1585
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: Jastrzębie Zdrój
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pią 21:39, 04 Sty 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Tom napisał: |  	  | To pytanie zadajemy sobie wszyscy. Jest to jednak pytanie po którym zapada cisza na sali... | 
 
 Może nie tyle cisza, co spekulacje. Co do "Hutnika", to nie wiem czy całoroczne kursowanie do Olsztyna jest ekonomicznie uzasadnione, jednak w sezonie, jest to jak najbardziej potrzebne połączenie i takie na szczęście będzie.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| semaforek Administrator
 
  
 
 Dołączył: 08 Lip 2006
 Posty: 676
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: Wodzisław Śląski
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 0:50, 05 Sty 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				|  	  | Andrev napisał: |  	  | Co do "Hutnika", to nie wiem czy całoroczne kursowanie do Olsztyna jest ekonomicznie uzasadnione, jednak w sezonie, jest to jak najbardziej potrzebne połączenie i takie na szczęście będzie. | 
 Ekonomicznie uzasadnione jest kursowanie niewielu pociągów. Po to PR dostaje dotacje aby realizować połączenia w ramach służby publicznej. Hutnik na tym odcinku na pewno pusty nie jeździł (bardziej pustawy to on jest na Rybnik-Racibórz). Mieszkańcy Olsztyna i Nidzicy raczej nie ucieszą sie z kilkugodzinnej dziury pomiędzy pociagami do/z Warszawy.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Andrev Administrator
 
  
 
 Dołączył: 06 Lip 2006
 Posty: 1585
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: Jastrzębie Zdrój
 
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 20:41, 05 Sty 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Na stornie internetowej PKP Przewozów Regionalnych pojawił się zestaw poprawek nr 17. Traktuje on niemal wyłącznie o kolejnych (podobnie jak w przypadku poprawek 13-16) cięciach w ofercie pociągów pospiesznych. Przed wprowadzeniem rozkładu (wszedł w życie 9 grudnia) szefowie PKP PR wszem i wobec chwalili się, że jedną z nowości w ofercie jest bezpośrednie połączenie Wrocławia z Grudziądzem, który zyskał w sumie trzy całoroczne pociągi pośpieszne (wcześniej nie miał żadnego). Złośliwi internauci komentowali, że takie faworyzowanie Grudziądza związane jest z tym, że PKP PR straciły na rzecz Arrivy obsługę pociągów lokalnych w woj. kujawsko-pomorskim i chcą „odrobić straty” wzmocnieniem oferty pociągów pospiesznych. Stąd wspominany „Wrocławianin” (do stolicy Dolnego Śląska jeździ przez Toruń, Inowrocław, Gniezno, Jarocin i Ostrów Wlkp.), stąd posp. do Warszawy przez Toruń, Kutno i Skierniewice, stąd grupa wagonów, która w Działdowie jest dołączana do „Warmii” (Kraków-Olsztyn).
 
 Od 1 lutego, kiedy to będzie mieć miejsce pierwsza tzw. roczna korekta rozkładu, do likwidacji - zgodnie z poprawką nr 17 - idzie „Wrocławianin”. W notce z 3 stycznia pisaliśmy, że 1 lutego zlikwidowane mają być „Łużyce” (Warszawa-Zgorzelec) i „Wieniawski” (Kielce/Lublin-Szczecin; łączenie w Kutnie), „Hutnik” Racibórz-Olsztyn ma zostać od 1 lutego skrócony do Warszawy, a do Olsztyna będzie dojeżdżał jedynie w okresie wakacyjnym, w innych terminach kursować będą „Podlasiak” (Białystok-Szczecin) i „Szczecinianin” (Szczecin-Ełk). Teraz do tej listy trzeba dopisać kolejne, oprócz „Wrocławianina”, straty. Posp. Wiking (Szczecin-Bielsko Biała) od 1 lutego będzie kursować tylko w skróconej relacji do Wrocławia, a do Bielska (przez Katowice) dotrze wyłącznie w okresie wakacyjnym. Popołudniowo-wieczorny posp. Kraków-Wrocław od 1 lutego pojedzie tylko dwa razy w tygodniu w weekendy oraz w wakacje letnie. Tylko do końca stycznia i potem od majowego długiego weekendu do końca września, a nie jak zapowiadano - niemal przez cały rok do końca listopada (z dwutygodniową przerwą na przełomie lutego i marca). „Wrocławianina”, „Wikinga”, „Wieniawskiego”, „Hutnika” i posp. Kraków-Wrocław PKP PR wymieniały w materiałach dla dziennikarzy przed wprowadzeniem nowego rozkładu jako szczególnie wyraziste przykłady ulepszenia oferty pociągów pospiesznych. Zmiany na minus dokonywane są niemal pod osłoną nocy.
 
 Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| semaforek Administrator
 
  
 
 Dołączył: 08 Lip 2006
 Posty: 676
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: Wodzisław Śląski
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 16:21, 06 Sty 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Nie wiem czy wiecie ale decyzja o likwidacji tych pociągów zapadła tydzień po wejściu w życie nowego rozkładu jazdy. Tak wiec biuro marketingu musiało te cięcia zaplanować jeszcze zanim te pociągi pojechały. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Andrev Administrator
 
  
 
 Dołączył: 06 Lip 2006
 Posty: 1585
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: Jastrzębie Zdrój
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 18:36, 28 Sty 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Na tory łączące Bytom z Gliwicami wyruszą 42 pociągi spółki PKP Przewozy Regionalne. 
 Z dniem 31.I.2008r. nastąpi reaktywacja połączenia kolejowego Bytom – Gliwice – Bytom. To efekt współpracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - organizatora kolejowych przewozów regionalnych i Śląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Katowicach. Oprócz krótkiego, trwającego tylko 20 minut czasu przejazdu, oferujemy również promocyjne ceny biletów jednorazowych i miesięcznych, z zastosowaniem wszelkich ulg ustawowych.
 W godzinach szczytu pociągi będą kursowały co 30 minut, poza szczytem (wyłączając porę nocną) co godzinę.
 
 Tanie, szybkie i obsługiwane z dużą częstotliwością, połączenie centrów 2 dużych ośrodków miejskich, ułatwi podróżowanie nie tylko mieszkańcom Gliwic i Bytomia. Dzięki zachowaniu dogodnych skomunikowań w Bytomiu, z połączeń tych będą mogli korzystać także pasażerowie
 z kierunków: Tarnowskie Góry, Lubliniec, Herby Nowe, a w Gliwicach podróżni z kierunków: Kędzierzyn Koźle, Strzelce Opolskie.
 
 [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Andrev Administrator
 
  
 
 Dołączył: 06 Lip 2006
 Posty: 1585
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: Jastrzębie Zdrój
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 18:41, 28 Sty 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Zmiany rozkładu pociągów PKP Przewozy Regionalne od 1. lutego 2008 w ROW. 
 1. Pociąg pośpieszny "Hutnik" codziennie do Warszawy Wsch., do Olsztyna do 31.I oraz 21.VI - 31.VIII
 
 2. Pociąg pośpieszny "Hutnik" codziennie z Warszawy Wsch., z Olsztyna do 31.I oraz 21.VI - 31.VIII
 
 3. W celu poprawy skomunikowań w stacji Nędza i dowozu podróżnych do pracy w Raciborzu zmieni się rozkład jazdy pociągu 88219 rel. Rybnik (4.15 na 4.43) – Racibórz (5.06 na 5.36)
 
 Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
 
 Post został pochwalony 0 razy
 
 Ostatnio zmieniony przez Andrev dnia Pon 18:42, 28 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| valeo 
 
 
 Dołączył: 01 Lis 2006
 Posty: 64
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: CHYBIE
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 11:17, 02 Mar 2008 PRZENIESIONY
 Nie 12:34, 02 Mar 2008    Temat postu: "SZYNDZIELNIA"
 |  |  
				| 
 |  
				| Dlaczego od 3 marca poc. pośp.rel.Wrocław Gł.-Bielsko-Biała Gł. przestaje kursować. W/g hafasu ma tak byc do 1 czerwca , tylko dlaczego z Bielska do wrocławia kursuje normalnie???? 
 Ach ten "Hafas"; znowu miesza w rozkładzie jedynie zmienia sie godz. odj z Wrocławia z 18:25 na 18:39 ma tak kursowac od 3 marca do 1 czerwca
 
 Przeniesiono
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| valeo 
 
 
 Dołączył: 01 Lis 2006
 Posty: 64
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/6
 Skąd: CHYBIE
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 15:41, 16 Mar 2008 PRZENIESIONY
 Nie 18:58, 16 Mar 2008    Temat postu: Korekta w przewozach od 1 kwietnia
 |  |  
				| 
 |  
				| Czy cos wiadomo jak bedzie wygladac rozkład jazdy pkp po korekcie <1 kwietnia>na terenie slaska ? 
 Myślę że nie ma sensu otwierać nowego wątku na pytanie, które nadaje się tutaj
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| ziupo 
 
 
 Dołączył: 05 Sty 2008
 Posty: 180
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/6
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 20:15, 17 Mar 2008    Temat postu: |  |  
				| 
 |  
				| Jak 1 kwietnia to pewnie wznowią wszystkie kursy i będą wychodziły co 15 min   
 A tak w ogóle, to obczaiłem ostatnio ciekawe różnice w HAFASie na stronach PKP i DB :>
 
 DB: [link widoczny dla zalogowanych]
 PKP: [link widoczny dla zalogowanych]
 I jakoś czuje się jakby ktoś w mnie konia robił, albo co najmniej ograniczał mnie.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |